משה איבגי המקור / משה איבגי שובר שתיקה - bmp-side - איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק”ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית “המקור” הערב (שלישי).

ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי).

אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון. מש×
מש×" אי×'×'×™ שו×'ר שתיק×" ×'×"מקור: "מר×'יש אני צריך לשחרר" | צפו from images.maariv.co.il
הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי. ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל.

היום כשאני פוגש סוהר חדש אצלי בבית הסוהר, מאוד חשוב לי קודם כל לתת לו את הרגשת הביטחון.לתת לו את הכלים המתאימים כדי שיצליח, .

ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . היום כשאני פוגש סוהר חדש אצלי בבית הסוהר, מאוד חשוב לי קודם כל לתת לו את הרגשת הביטחון.לתת לו את הכלים המתאימים כדי שיצליח, . אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון. השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי).

הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון.

ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. מש×
מש×" אי×'×'×™ שו×'ר שתיק×" ×'×"מקור: "מר×'יש אני צריך לשחרר" | צפו from images.maariv.co.il
השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). היום כשאני פוגש סוהר חדש אצלי בבית הסוהר, מאוד חשוב לי קודם כל לתת לו את הרגשת הביטחון.לתת לו את הכלים המתאימים כדי שיצליח, .

עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר:

ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי. אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון. עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. היום כשאני פוגש סוהר חדש אצלי בבית הסוהר, מאוד חשוב לי קודם כל לתת לו את הרגשת הביטחון.לתת לו את הכלים המתאימים כדי שיצליח, . יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש.

יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי.

ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. מש×
מש×" אי×'×'×™ ×"מקור - Goimages Your from img.ice.co.il
ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. היום כשאני פוגש סוהר חדש אצלי בבית הסוהר, מאוד חשוב לי קודם כל לתת לו את הרגשת הביטחון.לתת לו את הכלים המתאימים כדי שיצליח, . השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל. אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון. משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי.

יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים .

משה איבגי, שהורשע בעבירות מין, התראיין לתוכנית המקור ברשת 13: עם כניסתו לאולם בית משפט השלום בחיפה אמר: אחרי שבית המשפט נענה לבקשתו לדחות את ריצוי העונש עד אחרי החגים, נכנס אחד השחקנים הבכירים בישראל בשערי כלא חרמון. היום כשאני פוגש סוהר חדש אצלי בבית הסוהר, מאוד חשוב לי קודם כל לתת לו את הרגשת הביטחון.לתת לו את הכלים המתאימים כדי שיצליח, . כעבור חמש שנים אני מרגיש שאני צריך לשחרר את זה. הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש. אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. השחקן, שהורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, נשלח לכמעט שנת מאסר בפועל.

משה איבגי המקור / מש×" אי×'×'×™ שו×'ר שתיק×" - bmp-side - איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי).. יוותר על הערעור וייכנס למאסר אחרי החגים . ורד פוסט יצרה עם משה איבגי סרט ונפגעה ממנו במהלך. אני תסריטאית ועברתי פגיעה לא פשוטה ממשה איבגי. איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה (אק"ט) קורא לרשת 13 שלא לשדר את הראיון שערכה חן ליברמן עם משה איבגי בתכנית "המקור" הערב (שלישי). הפרקליטות החליטה שלא לערער על קלות העונש שהוטל על השחקן משה איבגי שהורשע בביצוע עבירות מין • הוא צפוי להתחיל לרצות את עונשו בסוף החודש.